1anneem İdam şart diyenlerde şeriat deyince kaçıyorlar, şeriat kadınlara baskıymış falan hiçte öyle değil şeriatla yönetilen bir ülkede yaşadılar mı acaba ben yaşadım kadınlar bankalarda hastanelerde her yerde çalışıyorlar özgürlükleri kısıtlanmıyor yani hatta onları devlet sokuyor istedikleri işe kısacası özgürlükler kıyafetlerden ibaret değildir madem böyle pislikler içinde yaşamak istenmiyorsa belli kurallara uyulup düzenli hayata geçilecek o zaman mesela hastanelerde şu kıyafeti giyeceksin sağlık çalışanı olarak deniliyorsa o da mı özgürlük kısıtlaması oluyor değil düzen ve disiplin işte şeriat gelsin bence ben şeriat ile yönetilen bir ülke de orda bebek arabamı dış kapının önüne koyardım mesela kimse çalamazdı çalarlarsa çünkü direk idam çıkıyor ya da kendi arabam zannedip aldım dese bile elini kesiyolar bir daha yanlışlıkla da alamaz yani çocuklar her yerde oyun alanına bırakıp başka yere gidiyorsun geldiğinde alıyorsun aynı şekilde ki tecavüzden bahsetmiyorum bile direk asıyorlar kimse öyle bir şeye kalkışamaz… Tek kötü yanı çok eşlilik serbest ama istenirse öyle bir kuralda uygulanmaz zaten aldatan aldatana çoğul evlilik olunca cenabetlikler azalır zina azalır Şu an isteyen istediğini zaten yapıyor isteyen tek eş kalıyor isteyen evlenmeden de çok eşli yaşıyor yani en azından zina çocukları olmaz ortalıkta yeter artık !