bikupakahvee Son 1 haftadır reglim bittiğinden beri gün içinde sıcak ve sulu bi akıntı geliyor ara ara birazda kasık ağrıları olup geçiyor acaba idrar yolu enfeksiyonu belirtisi midir ? İdrar yaparken yanma vs yok
neanladinyurdagull bikupakahvee enfeksiyon olduğunu düşünüyorum.Saglik ocağında test verin isterseniz.Benimde birçok kez enfeksiyonum olur ama tuvalet yaparken yanma olmuyor sadece akıntı fazla oluyor bazende kaşık batması ağrısı
bikupakahvee neanladinyurdagull sağlık ocağından alıyor demi aile hekimi iyi aklıma getirdin bidaha doktora rnavdeu alacaktım yoksa
neanladinyurdagull bikupakahvee Evvet tabiki sağlık ocağı bu gibi tetkitleri kolayca yapıyor.Hastane uzak oluyor randevu işi zor oluyor sağlık ocağı gerçekten büyük kolaylık
bikupakahvee neanladinyurdagull ay sağol gerçekten çok iyi aklıma getirdin Birde özür dileyerek soracağım enfeksiyon döneminde ilişki de ağrı yapıyromuydu acaba
neanladinyurdagull bikupakahvee o konuda bir fikrim yok malesef çünkü uzun süredir enfeksiyon yaşamıyorum hatırlamıyorum ağrı oluyormuydu olmuyormuydu bi ara iliski sırasında kasık ağrısı yaşamıştım ama enfeksiyon varmiydi hatırlamıyorum