Kizlar kızım suan 7 ay 20 günlük dogum kilosu 3350 boyu ise 49 cm di suan kilosu 7500 boyu ise 63 cm kilosu normal duruyoda boyu cok kısa böyle durum yasayan var mi normal mi doktor konrtolümüze daha 1 bucuk ay var ama kafaya takiyorum yani boyu cok kısa geliyor ayına göre bu durumu yasayan varsa neler yaptiniz suan ek gida ve mama iciyor emekliyor asiri hareketli fazlasiyla ama ozellikle boy takılıyor kafama normal mi sizce