Kızlar bir davam var doktorla ilgili artık adli tıptan 2 kere doktor kusurlu raporu geldi şimdi bilir kişi tahin edilip iş gücü kaybı vs vs hesaplama yapılacak. 2014 de davayı 600 binden açmıştık. Bilir kişi şuan ne kadar alır ? Ne kadar ödeme yapmam gerekiyor yani bilen var mı?