fatmabbas Merhaba bebeğim 8 ay 30 günlük kulak enfeksiyonu var diye doktor antibiyotik verdi saat 22:00da antibiyotik verdim 25 dk sonra da mamasını verdim mamayı bitirir bitirmez kustu neden acaba ? Ne yapmam lazım
nalin14 fatmabbas antibiyotik tok karnına veriliyor aslında muhtemelen o yüzden kusmuş olabilir bi sonraki verdiğinizde mamasını verdikten yarım saat sonra deneyin tekrar aynı şekilde kusarsa ilacı vermeyin doktorunuza danışın geçmiş olsun
naressmom fatmabbas merhaba öncelikle geçmiş olsun canım Mamadan sonra ilacını ver. Ama birdaha kusarsa doktorunu bilgilendir ve ne yapman gerektiğini danış bence.