Mrvfhmgl kuzum aynı dert bendede var. Hastanede sütüm henüz gelmediği için mama verdik biberonla. Eve geldik yine 2-3 gün gelmedi biberınla mama vermeye devam ettik. Sütüm gelincede göğüsümü hiç istemedi biberon gibi hemen gelsin uğraşmasın istedi alıştı tembelliğe. Pompa aldım Sağıp verdikçe daha çok biberona alıştı. artık yeter dedim psikoloji olarak bittim göğüsümü hiç almıyodu. araştırdım avent kelebek göğüs ucu kalkanını aldım. yapıştırdım göğüsüme ağzına dayadım onu biberon sanıp çok güzel emmeye başladı. Hatta sağ göğüsümü asla emmiyodu çığırıyodu ona gelince, onuda aynı diğeri gibi emiyor şuan. Biberonu bıraktık şükür. Bi dene istersen🙏🏻