sonnenchein Kızlar uyku tulumu kullananlar kaç tog kullanıyorsunuz kışın ve hangi markaları önerirsiniz?
myarenb sonnenchein kızım 4 yaşında her sene lcw alıyorum memnunum tog değerini evinizin ısısına göre belirliyorsunuz googlea tog değeri yazın görseller kısmında tablo var ordan bulabilirsiniz
sonnenchein myarenb ya her markanın değişiyormuş sanırım, evin derecesi de değişiyor yatak odam soğuk oluyor diğer odalara kıyasla ama bebeklerim çabuk terliyor kafamı tog olayı karıştırdı o yüzden , e bebekten bakayım diyordum ama lcw ya da bakacağım teşekkür ederim 🌸
myarenb sonnenchein 1,5 tog alıp içine uzun kolluyla destek olabilirsiniz soğuk odada normal sıcaklıkta zıbınla 1,5 yeter zaten benim evim pek ısınmıyo, mevsim geçişlerinde 1 tog, tam kış geldiğinde 2,5 tog kullanıyorum ben sadece zıbınla
Pembeyelek 23 derece odası e bebekten 1 tog olanı kullandım geçen sene çok memnun kaldım içine sadece kısa kollu zıbın ve ince bir pijama altı giydiriyordum 🌸