rose123_ artık ağlayarak, huzursuzlanarak bir şeyleri yağtırdığının farkında seni tanımaya başladı annesi tabi kendini de en çok sana nazlanır bu dönemde bağırır, kendi bindiği salıncağa başkasını bindirmez konuşmaya başladıysa o menim menim der neler neler yani bu dönemde en zoruda kıyafet giydirememek dışarı çıkarken çıkarması zor içeri girerken sokması inan geçiyor ama sabırlı olmak lazım göz hizasına gel konuş onunla anlat böyle yapılmayacağını v.s eğer sabrın tükeniyorsa da git başka odaya 10 a kadar say ben çyke yapıyordum