Elmas Merhaba bayanlar doğum yapalı 3 buçuk ay olacak ancak belimin ağrıları bi türlü geçmedi. Bebeğimin altını değiştirirken egildigimde bile dogrulurken canım yanıyor. Doğum öncesinde bel ağrım yoktu şimdi çocuğumu bile kucağımda biraz gezdirince hemen bırakıyorum sizde durumlar ne
AselZeynepli Elmas hic sorma ben de ayni durumdayim altini degistirip dogruldugum zaman nasil agriyor geceleri uykuya dalamiyorum gun icinde de surekli agriyor yaa ben de normal dogum yaptim sancilar belime belime vurdu oradan kaldi diyorum artik
leylaa Elmas Bende de aynı durum var. Epiduralden kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Herkesde olmasa da epidural sonrası bu gibi kalıcı durumlar olabiliyormuş. Doğumunuzda epidural almış mıydınız?
Mervclk Elmas hamilelikte bele yüklendiğimiz içindir diye düşünüyorum bir de ben emzirirken çok eğilirdim sonralari dikkat etmeye çalıştım ama kizim yine aşağı doğru cekıstıriyor o da bel ağrısı yapıyordu
Elmas AselZeynepli hamilelikte 22 kilo aldım ama bu kadar çok belim agrimadi şimdi 14 kilosu gitti ama bel ağrısı başladı yaşlı teyzeler gibi hissediyorum
AselZeynepli Elmas ben de 14 kilo almistim tabi kaldi kilolar pek gitmedi ama dediğin gibi hamile iken bu kadar agrimiyordu bel agrisi boyun agrisi bi de dizlerim beni mahvettiler