Kpssannesi Kiwi 4325 marka halı yıkama makinesi alıp kullanan var mı bütçeme fiyatı bu uygun eski yorumlara baktım iyi diyen var kullanıp memnun kalan yorum yapabilir mi aceba
mihra2024 Kpssannesi ben kiwi 4320 olanı kullanıyorum çok memnunum iki tane bebeğim var elim ayağım oldu
Kpssannesi mihra2024 merhaba birşey sorabilir miyim size aklıma takıldı da bu halı yakima makinesine ilaç kullanıyor muyuz YouTube de baktım koymuyordu merak ettim siz kullanıyor musunuz ilaç.
mihra2024 Kpssannesi tam bilmiyorum ikisinin Watt durumuna bakın benim ki 650 W şimdide sizin dediğiniz markaya baktım 800 w o dediğiniz çekim gücü daha fazla
mttbua Kpssannesi aynısında bende kullanıyorum canım deterjanını yıkayacağım yere döküyorum makine haznesine değil
mihra2024 Kpssannesi ben su haznesine koyuyorum bir ölçek kadar çünkü daha önce lekeli yere sıkıp üstünden geçiyordum ancak öyle hem ilacın erken bitmesine sebep oluyordu hem de oranın sertleştigini görüyordum
Kpssannesi mttbua himm teşekkür ederim iki gün sonra sipariş vereceğim elime ulaşınca daha iyi anlayacağım inşallah. ☺️ Anlayamazsam yine size sorabilir miyim🙈 birde hangi ilaç kullanılıyor aceba
mttbua Kpssannesi aspırın var kırmızı sprey şeklinde görmüşsünüzdür onu kullanıyordum file markette genel temizleyeci var beyaz sabun onu kullandım şimdi yeni fakir markasının makineye özel deterjanı al onu aldım deneyeceğim ne sormak isterseniz sorabilirsiniz ☺️