Kızlar bebeğim tam 4 aylık oldu. İlk 20 gün doğum kilosunda aldı diye doktor mamaya başlattı. Mamayı zamanla azalttım şuan sütüm çok şükür aktif şekilde geliyor. Ancak bebeğim ilk başta gelen hızlı sütü emiyor sonra diğer göğüsü istiyor oradaki de ön sütü çekiyor. Devamını içmiyor. Günde 2 yada 3 kere 60cc mama veriyorum. Mama vermeye karşı değilim yanlış anlamayın mama sayesinde kilosunu toparlayabildik. Ancak sütüm varken tamamını emmemesi beni huzursuz ediyor. Pompa alıp sağım yapıp mama yerine sütümü vermeli miyim sizce? Ek gıdaya az kaldı diye yoksa gerek yok mu ? Çok arada kaldım. İki ay daha mama ile mi destekleyeyim pompa mı alayım???