Arkadaşlar ne yapıcam bilmiyorum uyuyordu bu bebek ,banyosunu yaptırıyordum sonra pış pış yapıp yatağına bırakınca uyuyordu şimdi aynılarını hep yapıyorum uuumuyo bazen ağlamıyor bana bakıyor ama gözü açık sekiz buçukta uyutuyordum normalde şimdi daha yeni uyudu ancak yani . Sabah da on da uyanıyoruz sonra kaldırıyorum onu da oynatıyorum 12 gibi ana kucağında anca yarım saat uyuyor . Saat 2 olunca iki üç saat uyutuyordum bugün o da olmadı yarım saat anca uyudu hep ağladı .neler tavsiye edersiniz acaba