ketii bebeğiniz ilk iki hafta zaten ödem attı ilk ay kilo vermediyse telaş etmeyin 2. Ay ki kilo alımına bakar ona göre takviye edersiniz şuan strese girip de sütünüzü etkilemeyin bebeğiniz de etkilenmesin 😊 benim bebeğim ilk 8 günde 10 gram almıştı bende strese girmiştim ve stresin bana kazandırdığı hiç birşey görmedim sık sık emzirdim ve şuan gelişimi iyi durumda 😊