B-S amin amin vallaha zor bebek zordur . Sağlıklı olsunlar inşallah 🤲 bizde eşim normal de jandarma asayiş uzman Çavuş bizde Malatya dan tayin gördük eşim orda cezaevin de görev yapıyordu geçen sene depremden dolayı tayin istedik kaldığımız lojmandan çıkarıldık kaldığımız yer merkeze uzaktı ki merkez de adam akıllı ev yoktu olduğumuz yerde küçük ilçe olduğu için ev sıkıntısı çok oldu bende aileme yakın olayım diye Batman istedik . Oda eşimin şansına Batman/Sasona atadılar komandoya biksici olarak bir yıl sonunda da Suriye sırası onlara geldi onun timini yolladılar yani . Şans mı desem ne desem bilemedim orda kalan kaç senedir ki görev yapan tayinci oldular onlara çıkmadan tayin gördüler biz bir yılımız doldu sıra bize geldi . Ama umarım biz gidene kadar bir daha sıra gelmez . Şuan 2.5 ay oldu gideli bana 2 yıl gibi geliyor yani bizimkisi zorunlu idi 🤦♀️