ogedayy Bebeğim 3.ayına girdiğinden beri huyları değişti sürekli ağlama krizleri ve meme reddi yaşıyoruz bu durumu yaşayan var mı varsa nasıl çözüldü ne zaman biter?
Adasmom_ ogedayy bizim 3 hafta sürdü yaklaşık uykular haram olmuştu diş sancılarının da başlangıcı bu. hep rahatlatacak şeyler yapıp uyku sinyallerini takip edip emzik tutturup ayakta sallamaya başladığım ay .
minervadefne ogedayy 3 ay 8 günlük bizimde aynı meme reddi bi ağlaması tutuyor tamam bittik 😁 ama geçici bir süreç bunu bildiğim için çok takmamaya çalışıyorum uykusu vs hep bozuldu 🥲
oncul Hafta atağında muhtemelen 4 gün kadar sürer ya da en fazla 1 hafta geçer yakında merak etmeyin. Tabi gaz problemi de olabilir onuda en iyi siz bilirsiniz.
edablt09 4.aydan sesleniyorum diş sancısı uyku reddi meme reddi bu atak ne zaman geçecek kizlar bı yardım edin lütfen