Küçük çocuğun varsa bence evet çünkü çamaşır asmak ciddi ciddi zaman alıyormuş ve bir kıyafet kirlenince dert etmiyor insan ne de olsa kurutmaya atarım hemen yıkayıp diyorsun heleki kışı bulutlu yerlerde çok iyi oluyor soğuk havada çamaşır asmak da sıkıntı