Değerli annelerimiz, ek gıda postlarına da baktım ama aklımdaki sorulara net bir yanıt bulamadım 😊. Ek gıdaya doktorumuz önerisiyle meyve tadımları ile başladık. Oğlum 5 gün sonra 6 aylık oluyor. Elma, armut ve muzu çok sevdi 🥰. Yoğurt ve sebze ile devam edeceğiz tadımlara. Doktor kontrolüne gittiğimizde kendisine de tekrar soracağım ama sizlerin de deneyimlerinden yararlanmak isterim bu konuda. Ek gıdaya geçerken organik gıdalardan öncelikle hangilerini aldınız. Pirinç unu vermek istemiyorum. Kullanmayan oldu mu acaba? Tam buğday İrmiği, tam yulaf unu, keçiboynuzu Pekmezi, Üzüm Pekmezi, Dut Pekmezi ve Keçiboynuzu özütü aldım. Bebek tarhanası almayı düşünüyorum bir de henüz yolun başındayız ileriki aylarda daha çok alternatif olacaktır ama şunu da al bulunsun dediğiniz ürünler var mı? Hangi markaları tercih ettiniz? 6-7 aylık bebiş anneleri neler ve nasıl yediriyorsunuz bebişlerinize 😊?