mervebb kardeş ben gündüzleri ağzına emzik verip pışpışla uyutuyorum ama gece uykusuna yatacağım zaman saat 19:30 gibi karyolasina yatırıp biberonu mama doldurup veriyorum, kapıyı ışığı kapatıyorum, kendi kendine uyuyor bi 15 gündür. Ama önceki aylarda göğsümde uyurdu yerimden kalkamazdim. Özel bi şey yapmadım, sadece göğsümde yatırdım hep babası ve ben, temel güveni oluşsun diye. Başka bir şey yapmadım.