Bugün tahliye davamız vardı ev sahibimiz bizi evden çıkartıyor. Annemi şahit yazdırmıştık annem mahkemede yazışma tarihlerini yanlış söyledi biz eve gelince farkettik. Bu durumda yalancı şahitlik yapmış oldu ve cezası var. Biz bu durumu nasıl düzeltebilriz bilgisi olan yazsın lütfen