Herkese iyi akşamlar kızlar bebeğim 14 aylık daha küçücükken farkettim kırmızı takıntısı olduğunu. Oyuncaklardan hep kırmızı bir oyuncak seçer alır gerisine normal ilgi gösterir. Kırmızı olan bir obje, oyuncak vs alır eline bırakmaz evi onunla dolaşır uyurken elinde tutmak ister vs. Çok tuhaf geliyor bana normal mi bu sizce. Hatta şu an uyuturken elinde kırmızı bir oyuncak var fotosunu ekliyorum 