Çok çok iyi anlıyorum sizi. Bırakıp gitmek zaten çok zor üstüne bir de biberon tutmuyorsa daha çok stres oluyor insan. Sütünüz yetiyorsa sabah bir göğüsten emzirip diğer göğsünüzü sağabilirsiniz. Kaşık biberonlar var isterseniz alın onunla deneyin. Benim bebeğim de biberon tutmazdı ara ara deniyordum. Philips ve lansinoh almıştım karışık deniyordum. İşe başlamama 2 gün kala biberon tutmaya başladı. Siz de ara ara deneyin uykuluyken uyanıkken biberon değişip deneyin. Belki pes edip tutar :)