Arkadaşlar ikizlerim 17 aylık sürekli emmek istiyorlar meyve dışında yemek pek yemiyorlar. Buda beni çok yoruyor gece kalkmasını saymıyorum bile. İlk olarak gece beslenmesini kesmek istiyorum bunun için napabilirim hiç bi bilgim de yok gece instlaşınxa meme dışındaki hiçbir şey almıyorlar acaba bi süre kayınvalidem annem bizde kalsa onlarla yatsalar unuturlar mı bu seferde onlarla uyumaya mı alışırlar bilmiyorum kafam karışık tecrübeli annelerden destek bekliyorum