araskuss benim bebeğim 3 aylık oldu, ilk 15 gün 20 dakika emiyordu daha doğrusu 12 13 dakikaydı geri kalanı oynama çene yorulmasıyla geçiyordu. Sonrasında toplam süre 10 dakikaya düştü. Kilo alımı normalin üstünde seyrediyordu doktorum sütümün yağlı ve oğluma yaradığını söyledi şimdi hep tanzikli ve çok geldiği için 5 dakikada doyuruyor zaten doyduğunu anlayıp bırakıyor. Eğer kilo alımı yerindeyse çişli bez sayısı normalse emzirmek için zorlamanıza gerek yok