Kızlar iyi akşamlar. Oğlum 2 ay önce kreşe başladı ve neredeyse 1 buçuk aydır hastayız. Burun akıntısı, öksürük vs vs. Birkaç gündür ağzının çevresinde hafif kızarıklıklar vardı ama ben burun akıntısı ve dişten dolayı oluşan salyasına bağlıyordum. Vücudunda da hafif isilik gibi izler var, onu da sıcak havalara bağlamıştım. Oğlumu bugün sabah kreşe bıraktım, öğleden sonra teslim aldığımda dilinde 2 tane aft gibi bir sey vardı. (Görsel ekledim) bir de biz 2 gün önce ateslendik (38.7) ama ateş bir gün sürdü, dogal olarak onu da dişe bağladım. ağzının içindeki yarayı da ateşe yordum kendimce ama içime de bir kurt düştü. Gorsele eklediğim fotoğrafı direk doktorumuza gönderdim el ayak ile uyuşuyor bu dedi. Ancak iştahımız çok şükür yerinde, kreşte öğlen yemeğini de yemiş. Bu gerçekten el ayak hastalığı olabilir mi ki ya!? :/ biraz önce uyuturken de emzigini ağzına alınca ağlamaya başladı. Diline temas ettiği için rahatsız oldu. Doktorumuz nemlendirici krem ve candi pak ağız spreyi kullanmamızı önerdi.
Bilen, gören, duyan bana bir önerde bulunsun ne olur. Bu el agiz hastalığı olabilir mi? Masum bir aft olma ihtimali yok mu? :(
