Oğlum 37 aylık. Yaklaşık 1 yıldır kakasını ağlayarak ayakta yapıyordu. Bazen tutuyordu bırakmıyordu katılaşıyordu. Biz de tabi perişan oluyoduk. Bugün çocuk cerrahisi oğlumu sünnet ederken anestezi altındayken popoya da bakayım dedi bakmış ve popo çok kötü çatlak dolu dedi. Meğer yavrum o yüzden kaka yaparken oturmuyormuş ağlıyor ayakta yapıyormuş. Tedavi olarak günde iki kez ılık suya oturtma, bir tane krem yazdı popoya süreceğiz, bir tane de x-m diet şurubu yazdı bu şurup ishal yapacak dedi. Bir de lifli gıdalarla beslenecek ve şeker abur cubur yemeyecek dedi. Ben daha beter çatlakları tedavi ettim merak etmeyin düzelir ama bunlara uyarsanız dedi. O kdr üzgünüm ki baya uzun yıllar çatlak tedavisi gören varmış. Benim oğlum ne zaman iyileşir, ben de herkesin çocuğu gibi otururuz zorlanmadan kaka yapmasını istiyorum evladımın şok mu şey istiyorum lütfen bi yardımcı olun bu konuda bilgisi olanlar ? Başına gelen var mı