Kızlar ilk bebeğim dolayısıyla bilmiyorum 😂 şimdi biz doğduğundan bu yana anne sütü nadirende mama olarak ilerliyoduk ama son zamanlar anne sütü yetmemeye başladı mamayı yoğunlaştırdık hipp 1 kullanıyordum 6. Ayın sonunda mı Hipp 2’ye geçeceğim yoksa 6. Aya girerken mi? Bide kaç ölçek veriyorsunuz 6 aylık bebeğinize? Bilgilendirirseniz çok sevinirim🌸