Arkadaşlar merhaba gerçekten deliricek durumdayım dün sinirden oturdum ağladım ilk defa çocuğuma bağırdım diye sinir boşalması yaşadım resmen. 10 ay 12 günlük sabah 7,8 de kalkar normalde gündüz 2 uyku yapardı son 4,5 gündür tek uyku gündüz uyandıktan 2,3 saat sonra ilk uykusunu yapar dahada uykusuzluktan bayılmasına rağmen uyumaz. Bugün 3 te uyandı mesela şimdi uyuttum yanından yazıyorum hatta. Tam dalmamış gibide. Ve aşırıı ama aşırıı mutsuz bu 15 gündür eski güler yüzlü lüğü şirinliği yok yani sanki bi derdi var gibi ama neler denediysem olmadı üst dişleri çıkıyor ondan mı diyorum ama sanki oda değil gibi ve ekstra ekstra yapışık geziyoruz. Her gün dışarı çıkarırıım dükkana götürürüm babasının yanına havada alsın diye yani bilmiyorum napıcağımı şaşırdım. Yaşayan varmı bunu yani sizce nedendir ?herşeye ağlamaklı bide yani püf desem ağlıyor hele odadan çıktım mı aboo feryad figan başkalarınada gitmiyor normalde önceden herkese giderdi yandaki esnaflar falan alır oynardı sıcak kanlıydı hareketliydi ama yok sanki o çocuk gitti başka çocuk geldi tanıyamıyorum