Anne 4 aylık 6 kilo kızım serum fizyolojik kaç cc vermeliyim. Şırınga ile çekip vericem. Bide nasıl olmalı yatarak mi ayakta mi ağzı açık mi kapalı mi olmalı o sırada
Ipekk Anne her bir deliğe 3’er cc verebilirsinz. Yatırın bebeği ağzına dikkat edin yani akmasın bişe diye
Anne Ipekk sagolun cevap için. Dün akşam yaptim genzine kaçtı sanırım ve kustu ama burnu açıldı. Bu Sabah da geniz akıntısı var gibi
Nilozkan 2 ml yetiyo ben kucagima oturtup veriyorum sonra sırtını çevir vur akiyo hepsi baktın açılmadı bikere daha aynı işlemi yaparsin
Nilozkan Çok hızlı sıkılması lazım ama anca öyle acıyor diğer türlü açılmıyor hastanede de öyle yapiyolar