Kızım 3 yaşına girecek aralıkta 10 gündür tuvalete alıştırmaya çalışıyorum ilk 5 gün klozete götürüyodum hep altına yapıyodu. Sonra alaturka tuvaleti denedim yavaş yavaş yapmaya başladı burda. Ben götürdüğümde yapıyo ama kendi söylemiyo büyük tuvaletini hep altına yapıyo. Bugün bi kez söyledi çişim geldi diye. Ne zaman alışır söylemeye acaba