Prensescik ben 6 gün kala erken gebelik yapmıştım yokla var arasındaydı, 5 gün kala daha belirgin 4 gün kala aşırı netti.Sizin ki de ilk yaptığım test gibi yani. Eğer hormon etkileyecek bi ilaç kullanmadıysanız kesinlikle hamilelik var gibi 🤷🏼♀️ kan en sağlıklısı