ikincibaharrrr emzirenler de kullanabilir , üç yıl koruma sağlıyor ben üç yıl kullandım sonra diğer koluma taktırdım yeni . Oda bir yıl oldu .
Küçük bir iğne ile uyuşturuyor benim doktorum bölgeyi , sonra üç dört santimlik bir kesi açıp yerleştiriyor sonra da bantlıyor kesiği .
Bir hafta içinde iyileşiyor sadece bir gün hafif bir ağrı oluyor bölgede .
doktorumun kendi kliniği var orada taktırmıştım ama devlette de implantı satın alıp götürüp taktıranlar var burada okuduğum , doktora bağlı sanırım .