Tecil hakkimiz varken sacma bi nedendem dolayı bi anda bugun esimin askere gitcegi haberini aldim bebeğim 10 aylik evim bebegim nasıl yapicam calismiyorum nasil olucak diye dusunmekten aksami nasil ettim bilmiyorum aglamaktan gozlerim balon oldu esleri askerde olanlar nasil idare ediyorsunuz