Kızlar bebeğim 6 ay 5 günlük orta kulak iltihabından dolayı antibiyotiğe başladık ek gıdaya başlayacağımız zamanda şuruplarla dolduruyoruz bebeğimin midesini, ya kızım çok fena ishal oldu yani yapar yapmaz hatta daha yapıyorken bezinden bacaklarına ya da kucağımızdaysa bize süzüyor ve ağrılı oluyor yaparken çok ağlıyor içim sızlıyor yavruma iyileşsin diye yapıyoruz ama çok canım sıkılıyor bu duruma ne zaman geçer bu ishal antibiyotik tedavisi bitene kadar böyle mi devam edecek