Kizlar iyi akşamlar kızımın yüzünde siğiller cıktı bi anda ilaçta kullandık geçmedi , doğal yöntem olan incir sütünü 3 defa aralıklarla sürdüm bugün sürekli kaşınma yaptı ama el sürmediğimz halde kızardi ve büyük olan siğil Kanadı yarıldı ama düşmedi . Sizce ne yapmalıym o kızarıklr için hem çok kötü oldu hem de kaşınma yanma yapıyor sanirsam önercegınz birsey var mi