Benim ķizim.3 de kaldı solunum sıkıntısı yüzünden sonra ikiye alındı ama şöyle bazıları sırf boş kalmasın diye de gönderiliyor diğer odalar ben kızımı emzirir ken duymuştum şu bebegi şuraya şunu şuraya boş kalmasın eşit olsun diye yapalım demişler şu siz girip emzire biliyormusun7z