Arkadaşlar 3 ay önce doğum yaptım nedendir bilmiyorum iştahım çok arttı hep birseyler yemek istiyorum emzirdim için ondan diyorlar ama bu kadarda normalmi bilemedim 60 hamile kaldım 8 kilo verdim eski kiloma döndüm ama bu gidişle alacam gibi gözükür 😂