Kızlar merhaba ya çok çok merak ettiğim birşey sormak istiyorum,pazar gününden beri adet olmayı bekliyorm olmadm,ayaklarm da sırtımda ara ara 3 gündür ağrım var ama olmadm,bugn de bir an da oldm aha dedm kanama geldi ama az di normalde yoğun olurm pet takı takmaz dolu dolu olur,bunda 1 2 saat hiç gelmedi snradan çok az geldi ve çok çok afedersiniz hiç koku yok,koku dediğim bilirsn, o adetli iken biraz kötü koku olur kanama Esnasnda,ama bunda asla öyle birşey yok anlayamadm acaba hamilelik olabilir mi yerleşme kanamasmdr,bilen varmı yerleşme kanaması nasıl oluyor beni bir aydınlatn yaa