Arkadaşlar 2 ay 8 günlük bebeğim, bebeğim emiyor, uyutuyorum. Uyandıktan sonra yarım saate yakın durumu gayet iyi, yarım saatten sonra bebeğim benim kucağımda bile durmuyor, huzursuz oluyor ve ağlamaya başlıyor..hal böyle olunca emziriyorum, bu sefrde emzirme çok sık olduğundan emmek istemiyor ama ağlıyor. Kısır bir döngünün içerisindeym. sütüm var, kilo alımı iyi, burnu tıkalı vs değil, benim kucağımda bile durmaz mı bebek, şaşırdım kaldım. Bizim gibi olan var mı acaba,? Uyuması içinde benim yanında yatıp emzik gibi beni kullanmasına izin veriyorum. Şu ana kadar beşiğinde 2 gece uyumadı bile. 2 kızım var bu durumu kızlarımda yaşamadım sadece oğlumda yaşıyorum. Başkasının kucağında durmuyor anlıyorum da bende neden durmaz 😔😔😔