mucizemm94 Aptamil alerji yaptı Bebelac golda geçtik memnunmusunuz bebeğiniz severek yiyor mu ilk kez deneyeceğim
cikolataliekmek mucizemm94 3 aydır kullanıyoruz çok şükür hiç bir sorun yaşamadık günde 1-2 kez kullanmasına rağmen kiloda farkettirdigini de düşünüyorum
bal203 mucizemm94 kız mı erkek mi bizde 9 ayligiz 7.500 gram hergun kilosunu düşünmekten psikoljm bozuldu 3 saatte bir 120 içiyor aralarda ek gıda veriyorum ama yinede kolları falan incecik sanki 6 7 aylık gibi görünüyor
mucizemm94 cikolataliekmek smilac dedi ama her yerde bulunmuyor dedi eczacı Bebelac Gold öneriyoruz dedi bende onu aldım bakalım yiyecek mi
bal203 mucizemm94 biz 4 5 aydır Gold kullaniyoruz çok memnunum gaz ishal kabızlık hiç bişey yaşamadık tabi her mama farklılık gösterir çocuklara ben hipp Aptamil sma golden goat kullandım en çok Bebelac gold sevdi kızım kokusu daha hafif çok güzel
mucizemm94 bal203 kız bebek aynı dediginiz gibi kilo alımı yok ek gıda da veriyorum mama da su da iciriyorum meyve yoğurt sebze herşey ama kilo sabit kaldı kafayı yiyorum nerde hata yapıyorum
Rez mucizemm94 apatmil verdim asla içmedi gaz yaptı hep kıvrandı derken bebelac gold denedim ama biberonla içmiyor zaten gece mamasına katıyorum en azından doysun vitaminini alsın diye gaz sorunu yaşamıyorum en azından