2 yaşında üvey baba tarafından istismar edilip şiddet sonrası vefat etmiş daha narinin yası üzüntüsü bitmemişken şimdi de sıla bebek dünde burda gördüm babaannesi tarafından itilen çocuk ne oluyor böyle Allah aşkına kıyamet gelsede kurtulsak bişey yapalım artık bi dur diyelim elimizden ne geliyorsa 😭annesi olacak pislikte tutuklanmış ne var bok gibi evlilikte koca diye diye geberecekmisin boşanmışsın yaşa hayatını