Arkadaşlar 11 aylık oldu bebeğim ve 3aydır sürekli ayakta durmak istiyor oturmaya tahammülü yok sürekli tutturacak kendini yürüyecek emekleme yok uykusu en fazla 40 dakika ama en namazlarımı kılamıyorum yemeklerimi ve eşimle kahvaltımı akşamdan tabağa hazırlayıp streçleyip buzdolabına atıyorum bebeğim uyanınca bana hiçbir iş yaptırmıyor ona meyve soymamda bile ağlıyor kucağımdan indirince tuvalete gidince bile 😭 millet kahvaltıya öğlene akşama çocuğa bu kadar menü yaparken birde üstüne kendilerine yaparken başı ne ara yapıyor bilmiyorum ben mi yetişemiyorum bulaşığı çamaşırı da bitmiyor onlarla da kalmıyor biliyorsunuz