Merhaba kızım 3 ay 7 günlük tam son 2 haftadır emmek istemiyor ama nasıl desem tok olduğunda emmek istemeyen bi bebekti zaten ama şimdi son bir kaç gündür çok çok acıkacak yada uyku sersemi olacak öyle düzgün diyebileceğim gibi emiyor yani öyle tatmin etmiyor açıkçası beni. Bezi de yani aşırı dolu olmuyor eskisi gibi sütüm var ama ondan yana sorun yok da. Bu aylarda meme reddi vs oluyor mu bu süreci yaşayan var mı? Ateşi vs yok gaz sorunumuz var sadece ona da damla ve rezene,kimyon içiyorum rahatlıyor