balyanaklibebe Ben bu gün çalışmaya başladım oğlum 8 buçuk aylık 🥹 eşim asla bıraktığım sütleri içirememiş ben geldim muzla falan denedim kaşık kaşık zorla içirdim sizin denedğiniz bi yöntem var mı
etuerk balyanaklibebe nasıl dondurdunuz buzluktaki sütün tadı biraz değişik olur eğer içmezse içmez sevmez tadını. Önce buzdolabında soğutun sonra dondurucuya atın öyle dondurun. Dönmüş sütü de soğuk suda çözdürüp ılık suya ısıtın öyle deneyin