Arkadaşlar merhaba oğlum 4 gün sonra 5 aylık olacak. Sütüm eskisi kadar doyurmuyor günde 2 kere mama veriyorum ama bi türlü oğluma iyi gelen mamayı bulamadım. Önce hipp aldım aşırı kusturdu şimdi sma optipro veriyorum o da sanırım kabız yaptı 4 günde 1 kakasını yapıyor. Siz hangi mamayı önerirsiniz hangisini almalıyım ?