14 aylık oğlum var sabah kalkarken öğlen akşam olmak üzere 3 defa 120 160 ve mama içiyor tabi yemekte yediriyorum ama bu aralar iştahı yok merak ettiğim soru şu formül mamayı ne zaman bırakmalıyım siz ne zaman bıraktınız bir de çocuk devam sütüne başlayabilir miyim