Deletedmom_216 erkek bebekler için öyle bir sınırlama yok, ama oturmak fizyolojik olarak yatmakla ayağa kalkmak arasındaki geçici bir harekettir, o yüzden oturmayı emekleme süresine yaklaştığında kavrar, ayından önce oturtmak yada destek vererek yürütmek bunlar zararlı. Omurgasına yük oluyor, sonra çocuğum içe basıyor, yamuk basıyor gibi postlar açılıyor. Demek istediğim acele etmeyin. Her şeyi bebeğiniz gelişimine göre yapacak, kavrayacak. Biz anneler biraz aceleciyiz🙂