Anneler merhaba kızım 20 güne kadar ek gıdaya geçicek. Sizce buharlı pişirici Philips avent kiwibaby markalarındaki buharlı pişiriciye gerek var mı? Kullanan anneler yorum yapabilir mi ya da tencelerin içine koyulan aparatla da oluyor mu tarifler? Lütfen tüm önerilere tavsiyelere açığım. Yoğurt makinesi alacağım ona kesin karar verdim çünkğ kızım kolik bir bebek arada kafası tutuyor çığlık çığlığa oluyor. Kaynatıp mayalamaya vaktim olmayacağı için yoğurt makinesi alıcam. Onu da kullanan anneler varsa yine yorumlarınızı beklerim.