kubradenz bizim günde 6 7 kere olduğunu biliyorum 2. Aya girdiğimiz de azaldı. Bir doktordan dinlemiştim anne sütü alan bebeğin 10 günde kaka yapması da normal, gün de çok fazla yapması da normal demişti endişe edilecek bir durum yok. Kakasında kan ya da mukus görürseniz o zaman sıkıntı olur alerji belirtisidir ama onun dışında benim kızımda öyleydi normal bence