BabyMom35 4. Ayla alakalı sanırım bu kilo problemi, benim oğlum da 4. Ay kontrolünde 600 gr almıştı ama son 2 haftası hiç almamıştı 600 gr hepsini ilk 2 hafta aldı. Ben de aptamil kullanıyorum, mamayı değiştirmeyi düşünüp hipp aldım ama içmedi olduğu gibi duruyor. Aptamile geri döndük. Ben normal aptamil kullanıyorum. Mama miktarını arttırdım kilo alımı şu an iyileşti