Kızlar ilk oğlumda sütüm çoktu ama sadece sağ göğsümde süt çoktu mesela sağardım 120 cc çıkardı oda tam sagmazdım ama sol göğsümden ise 30 cc anca çıkardı iyi sağmama rağmen. ( bu arada oğlum emmedi meme reddi yaşadık sadece sağarak ne kadar içerse hesabıydı benim ki ) neyse ne yaptıysam sol göğsümdeki süt cogalmadi mama ile beslendi hep şimdi 7 haftalık ikinci çocuğuma hamileyim onu emzirmek istiyorum bebek te emerse tabi 🤲🏻🤲🏻 ama korkum başladı şimdiden ya yine bi göğsümden süt az gelirse o zaman napacam 😢 beni emziren anneler aydınlatablirmi